אילו מטבעות קריפטו נמצאים בצמיחה?

אילו מטבעות קריפטו נמצאים בצמיחה?

בים של אלפי מטבעות קריפטו, איך אתם יכולים לדעת באיזה מטבע כדאי להשקיע? על מנת לעזור, נציג לכם שלושה, שנמצאים במגמת עלייה ועשויים להיות שווים הרבה מאוד בעתיד הקרוב.
תוכן עניינים

בים של אלפי מטבעות קריפטו, איך אתם יכולים לדעת באיזה מטבע כדאי להשקיע? על מנת לעזור, נציג לכם שלושה, שנמצאים במגמת עלייה ועשויים להיות שווים הרבה מאוד בעתיד הקרוב.

רוצים להרוויח מטבעות מבוזרים? עם כרטיס אשראי קריפטו תקבלו מטבעות בכל חודש, בהתאם לסכום ההוצאות שלכם. זוהי דרך נפלאה להתחיל להשקיע בקריפטו, אם אתם מעדיפים לא להתעסק עם רכישה דרך אחת הפלטפורמות.

איתריום (ETH)

איתריום נמצא בצמרת מטבעות הקריפטו גם זמן רב, ולמעשה מדובר במטבע המוכר ביותר מלבד ביטקוין. עם זאת, על פי הערכות של מומחים, בקרוב הוא עומד ממש להתפוצץ. הוא מתחזק, הרבה בזכות העוצמה של טכנולוגיית הבלוקצ'יין שלו.

איתריום מכיל את פלטפורמת החוזה החכם הגדולה ביותר, וגם מכיל את המאגר הכי גדול של טכנולוגיות קריפטו מתפתחות – מ-DeFi ועד NFT, מטבעות meme ואפילו טכנולוגיות dApp.

שדרוג שנעשה לאחרונה ליעילות הבלוקציין, צפוי להצית קפיצת מחיר משמעותית עבור איתריום. בעבר, הוא הצליח לשרוד את ירידות המחירים המשמעותיות ביותר, והצליח לנפק למשקיעיו החזרים נאים.

רוב האנליסטים והמשקיעים משוכנעים כי איתריום הוא פרויקט בר קיימא, שימשיך את מגמת העלייה החיובית שלו. לפי שלל הערכות, שוויו יעמוד על למעלה מ-10,000 דולר עד 2025.

ריפל (XRP)

ריפל הוא מטבע מאוד פופולרי, אך גם שנוי במחלוקת באותה המידה. מפתחיו נקלעו למאבק משפטי בבתי משפט פדרליים בארה"ב, בשל האשמות לפיהן הם קידמו ומכרו אבטחה לא רשומה לציבור. עם זאת, מאבק זה לא פגע במעמדו של המטבע וגם לא בערך שלו.

למרות העיתונות השלילית מסביב, ריפל שמר על מגמת עלייה חיובית כללית, ועל מיקום יציב בין עשרת מטבעות הקריפטו היקרים ביותר. לא רק שהמשקיעים לא נרתעו, הפופולריות של המטבע זינקה, והקהילה שלו גדלה בהתמדה.

הוא מופיע ברשימה זו בזכות הבלוקצ'יין האמין שלו, ומגוון האפשרויות להשתמש בו. מנהלי ריפל שואפים לייעל את שירותי התשלום הגלובליים, על ידי הגדלת המהירויות של העברות מזומנים בינלאומיות, לצד הפחתת עמלות העסקאות. המטבע כבר אומץ על ידי בנקים גדולים ביותר מתריסר מדינות.

אייפקוין (APE)

מטבע פופולרי מאוד. הוא קיים רק מספר חודשים, אך כבר הספיק לייצר תשואות מכובדות מאוד עבור המשקיעים. לאייפקוין קהילת עוקבים גדולה ופעילה, בה נמצאים בעין השאר סלבריטאים מהשורה הראשונה וכמה ממשפיעני הקריפטו הפופולריים ביותר.

מוצרי הקריפטו של הקהילה, מה-altcoins ועד NFT ואפילו הארצות הוירטואליות שהושקו לאחרונה, משפיעים באופן ישיר על עליית מחירו של המטבע.

תוך זמן לא ארוך, השווי של אייפקוין אמור לעלות בצורה דרסטית. בטווח הארוך יותר, השקה של מוצרים נוספים תדרבן עליות ערך עתידיות.

מטבעות נוספים במגמה חיובית בשנת 2022: בייננס (BNB), סולנה (SOL), קרדנו (ADA), דסנטרלנד (MANA), יוניסוואפ (UNI) ושיבה אינו (SHIB).

תמונה: https://depositphotos.com/182717410/stock-photo-bitcoin-and-trade-concept.html

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו