ניהול נכסים מסחריים – מה זה ולמה זה חשוב?

ניהול נכסים מסחריים – מה זה ולמה זה חשוב?

בשנים האחרונות אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר חברות אשר מספקות שירותי ניהול נכסים עבור בעליהם ודיירים אשר משתמשים בהם. סוג כזה של שירות מוכר מזה עשרות שנים בארצות הברית ובאירופה, וכאמור אנחנו יכולים למצוא אותו היום גם בישראל.
תוכן עניינים

בשנים האחרונות אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר חברות אשר מספקות שירותי ניהול נכסים עבור בעליהם ודיירים אשר משתמשים בהם. סוג כזה של שירות מוכר מזה עשרות שנים בארצות הברית ובאירופה, וכאמור אנחנו יכולים למצוא אותו היום גם בישראל.

אחת הדוגמאות הפופולאריות הוא של ניהול נכסים מסחריים על ידי גורמים שמתמחים בכך, כמו למשל קבוצת אופק אשר מציעה שורה ארוכה של שירותים הן לנכסים מסחריים והן לנכסים פרטיים. בין היתר, החברה מספקת שירותי ניהול נכסים, שירותי ניקיון, שמירה, הסעדה, פוליש ועוד.

שירות ניהול נכסים מסחריים נועד למגוון רחב של מבנים המשרתים קהל לקוחות מסוגים שונים. למשל, השירות נועד עבור בנייני משרדים, מרכזים מסחריים, קניונים, חניונים ועוד. המטרה של שירות זה, היא לספק לבעלים ולדיירים במקום את כל השירותים הרלוונטיים בשביל שיהיה ניתן להחזיק ולהשתמש במבנה כמו שצריך, באופן מסודר, כשכל השירותים ניתנים תחת קורת גג אחת.

לפני שנסביר כיצד בדיוק בוחרים חברת ניהול נכסים מסחריים, דוגמא קבוצת אופק, חשוב להסביר למה זה יכול להשתלם למי שבוחר לנהוג כך.

מדוע זה משתלם להזמין חברת ניהול נכסים?

ראשית, כך יש גורם אחד שמתעסק בכל מה שקשור לניהול הנכס. החל מניקיון, המשך בשמירה וכלה בכל מה שקשור לתחזוקה של המבנה. ישנו גורם אחד ספציפי שעובד מול הבעלים או מול נציגות של הדיירים, והוא אחראי לבצע את כל השירותים ולעזור לדיירים ליהנות משגרת ואיכות חיים נעימה יותר.

שנית, ישנן חברות שמתמחות בכך באופן ספציפי ומעבר לזה, הן יכולות להציע שירותים שגורמים אחרים לא יכולים להציע. השירות מגיע עם אנשי מקצוע מנוסים, מכשור וציוד מתאים ותוכניות עבודה רלוונטיות לנכס.

שלישית, זה מאפשר לפנות זמן בשביל להתעסק בדברים החשובים לכל בעל נכס ולכל דייר. כמו כן, זה מאפשר להם לחסוך הרבה מאוד כסף. משתלם יותר לעבוד מול גורם אחד ספציפי ולשלם לו על פי ההסכם ביניהם מאשר לעבוד עם שורה של גורמים ולהציע לכל אחד מהם תשלום אחר.

איך בוחרים חברה בצורה נכונה?

בשביל ליהנות מהשירותים המקצועיים והטובים ביותר, יש לבחור חברה שמתמחה בניהול נכסים מסחריים, חברה שיש לה ניסיון רב בתחום וכמובן אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר שיכולים לספק את השירותים הרלוונטיים בצורה הטובה ביותר.

חשוב לדעת באילו נכסים טיפלה החברה קודם לכן, יש לבחור איך בדיוק התבצעה העבודה וכן הקשר עם בעלי הנכס והדיירים שלו. חשוב לבדוק אילו שירותים החברה מציעה ועד כמה הם יכולים לשרת את הצרכים של הנכס.

צריך לזכור, שירות כזה אמור להיות ארוך שנים, לכן מוטב לבדוק את הנושא היטב לפני כן, בטרם מגיעים להחלטה איזו חברה שוכרים ולשם אילו שירותים מבקשים לעשות את זה.

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו