המצבר – קווים לדמותו

המצבר – קווים לדמותו

אספנו לכם במקום אחד את כל המידע שהיה חסר לכם על הדבר הזה שנקרא המצבר. אל תשארו מאחור! כנסו לקרוא, להחכים ולהיות מוכנים לפעם הבאה
תוכן עניינים

אספנו לכם במקום אחד את כל המידע שהיה חסר לכם על הדבר הזה שנקרא המצבר.

קודם כל אחראיות המצברים היא להפעיל את כל המערכות החשמל של הרכב ואם המצבר חלש אז סביר להניח שהמערכות החשמליות כנראה יקרטעו ולא יעבדו באופן תקין עד שלבסוף המצבר יסיים את דרכו והרכב פשוט לא יניע לכם בבוקר.

כדי למנוע את עוגמת הנפש כי חוק מרפי יגרום למצבר להפסיק לעבוד בזמן שהכי לא מתאים לכם אז יש דרך להתכונן ולהגדיל ראש.

ראשית אורך החיים של מצבע ממוצע הוא כשנתיים אז כשאתם מחליפים מצבר ממליצים לכם לשים תזכורת בפלאפון לעוד שנתיים לבדוק האם המצבר עדיין תקין ומלא.

בדיקה קטנה במוסך באחד הטיפולים לפני הטסט תאפשר לכם לדעת על אורך החיים של המצברים, כך תוכלו להתכונן בצורה הטובה ביותר גם בהוצאה הכספית שכרוכה בזה וגם בבחירת המצבר הטוב ביותר עבור רכבכם.

איך למנוע מהמצבר להתרוקן?

כדי למנוע מהמצבר להתרוקן ולנסות לשמור על אורך החיים שלו אנו ממליצים לכבוד את התאורה של הרכב כאשר אתם נועלים, הרבה מהנהגים שוכחים את האורות בתוך האוטו וזה גורם להתפרקות המצבר בנוסף לשים לב שכיביתם אתם הפנסים של הרכב כאשר אתם נועלים, ברכבים החדשים הדבר נעשה אוטומטי אבל חשוב לשים לב.

דבר קטן נוסף אנחנו נמליץ עבורכם להדליק את פנסי הרכב רק לאחר שהפעלתם את פעילות המנוע כלומר קודם כל לסובב את המפתח ולהניע את הרכב ורק אז להדליק אורות ולהדליק את המזגן.

נהיגה בחורף ומצברים

במידה ואתם פחות נוהגים בחורף או שהרכב נשאר תקופה מסוימת ללא הנעה, עדיף כל מספר ימים להניע את הרכב למספר דקות וכך לשמר את פעילות המצבר באופן תקין ונחסוך מהתפרקות מוחלת של המצבר.

פספסתם והמצבר התפרק?

אם בכל זאת המצבר כבר התפרק והרכב לא מניע אל דאגה תוך זמן קצר נשלח אליכם טכנאי מקצועי ואמין שיסייע לכם להחליף למצבר חדש ולהמשיך בשגרת יומכם. הנה מספר דגשים שיש לשים לב אליהם כאשר מחליפים מצבר.

יש לברר אודות תקופת האחריות שאותה מעניק היצרן, טווחי האחריות משתנים מיצרן ליצרן וחשוב לבדוק. אורך החיים של אחריות אודות מצבר נעה בין 12-18 חודשים.

כאשר אתם מקבלים את המצבר החדש יש לבדוק אותה ברמה החיצונית שהוא מגיע באריזה ושאין ממנו דליפות או סימני קורוזיה.

מה לשאול את הטכנאי?

תשאלו את הטכנאי אודות תאריך הייצור של המצבר במידה כדי לוודא שהוא אכן דובר אמת תוכלו לבדוק זאת בעצמכם, שואלים איך? כל מצבר שעוזב את המפעל מוטבע עליו תאריך הייצור שלו בחלק העליון, תציצו לשנייה ותוודאו שלא מדובר במצבר ישן.

להתקין מצבר שאורך החיים שלו עד חצי שנה ברכבכם זה בסדר גמור. כמובן שהמחירים בענף המצברים משתנים וישנם טווחים שונים של מחירים. תמיד מומלץ לבצע סקר שוק קטן אודות המצברים שמציעים לכם כך תוכלו להבטיח לעצמכם החלטה משתלמת.

פנו לייעוץ מקצועי

במידה ונתקעתם עם מצבר ריק והרכב מסרב להניע אתם מוזמנים להתקשר לטכנאים שלנו באופן ישיר ולהתייעץ על התקלה ואם מדובר בתקלת מצבר אנשי המקצוע שנו יגיע עד לביתכם בזמן הקצר ביותר.

הטכנאים שלנו פרושים בכל אזור גוש דן וידאגו לספק מצבר עד לביתכם במהירות האפשרית. ייעוץ חינם 24 שעות ביממה 6 ימים בשבוע. מוזמנים לצלצל עכשיו ולבדוק אותנו במספר 077-2306008 . תמיד כאן בשבילכם נשמח לחלץ אתכם מכל צרה.

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו